Facebook Badge


Saturday 11 August 2012

JOHARI PAIN laksana janji ,Potong Kemaluan kerana Pandalela bawa pulang pingat ?

Assalamualaikum , Kenal tak korang dengan Johari Pain ? Alahai Facbookers yang berjanji nak potong kemaluan die kalau pandalela dapat bawa pulang pingat, kalau korang tak tahu cerite die sebelum nie cube tengok gambar kat bawah nie . :)


     Hahaha da tengok kn ? nie lah janji yang die buat , Asalnya johari pain nie adalah seorang pengguna facebook biasa macam kite semua , namun di sebabkan kata-kata janji die,dalam masa beberapa hari dia dah jadi terkenal mengalahkan pandalela , hahaha..dan ekoran daripada peristiwa itu banyak page-page like berkenaan johari pain telah di wujudkan agar meminta johari pain menunaikan janji nya setelah pandalela berjaya membawa pulang pingat :



     Tu lah dia antara page like yang di tubuhka, namun begitu mungkin akibat terlalu banyak mulut yang menyuarakan tentang johari pain ini die merasa bersalah atas tindakan mulut langcang dia dan meminta maaf kepada semua rakyat malaysia melalui akaun twitternya dan merasa sedih atas kecaman demi kecaman yang di terima kerana masih ada yang tidak berpuas hati dan menuntut dia untuk meminta maaf secara umum di buletin tv3 hahahaha,macm-macam :


Dah tengok kan semua ? hahaha,nie lah dia pepatah ada mengatakan , "Kerana Mulut Badan Binasa"


Ps : Kesian jugak saya tengok Johari pain nie,So pengajaran die nak cakap atau update pape pon fikir lah dulu ye :)






No comments: